söndag 12 juli 2015

Liten Engelsman i USA

En god vän jag lärde känna när jag jobbade i England under tre månader under 2001 har nu fått en son tillsammans med sin amerikanska flickvän. Jag ville naturligtvis ge dem en liten present och en hälsning från Sverige.

Det blev en body med det sista av turkosa får-tyget jag hade kvar. Till det ett par svarta jersey-muddbyxor. För att bruta upp det turkosa lite i bodyn så gjorde jag även en svart ärm :-)

Jag vidhåller att omlottbody är den bästa varianten av body till de minsta, så jag hoppas att det inte bara är jag som tycker det utan att även en tjej från USA uppskattar fenomenet :-)

Mönster:
Body från Kokalal, byxor från Meedom (fast med raka ben från knäna och neråt, båda stl 62
Material:
Får-jersey från Strömming och svart mudd och jersey från Stoff & Stil
Bäst just nu:
Semester och ett litet ryck att städa i bildktalogen och få ut lite alster här på bloggen :-)

 

 

 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar